Wednesday, November 21, 2012

One More Year..

Hari ini usia saya bertambah lagi setahun. Yikes. Usia semakin bertambah banyak tapi maturity semakin berkurang. Macam mana ni? Kena pergi jumpa psikiatri ni.

Well, what have I achieved? Orang-orang yang berjaya, pada umur aku sekarang ni diorang dah ada apa? Dah ada rumah? Tettt.. Aku belum. Dah ada harta? Tett... Aku apa je harta yang ada. Dah ada laki? Tettt.. Huwaaaaaaaaaaaa... Dah ada anak? Tett... Kalau tak berlaki macam mana nak ada anak? Anak kucing banyak lah kat rumah tu. Huhuhuhu.. Abah aku, umur aku, dah ada sebijik rumah, anak dah tiga. Haiyohhh..

Errmmm.. Bila fikir-fikir balik, tak payah lah nak risau sangat kan. Lagi risau, lagi stress. Lagi stress, lagi lah tak boleh nak buat apa. Baik kita buat bodoh kan? Asalkan kita happy. Yes. I'm quite happy with my life right now. ^____^

Tahun lepas, kat atas gunung kita. Tahun ni, I called in sick, tergolek-golek kat rumah. Sebabnya? Sakit gigi ya ampun. Tak pernah-pernah aku sakit gigi. Ni memang kemuncak, climax habis lah ni. Pergi dentist, dapat MC. Makan ubat bagi reda. Next week, datang untuk cabut. Huwaaa.. Abislah lompong mulut aku. What a nice birthday gift. ㅠ__ㅠ

Nothing much. Hope, tahun mendatang ni more good news coming my way. May all my dreams come true. Dan yang paling penting semoga aku sihat sokmo dan happy-happy selalu! ^________^

0 comments :