Sunday, August 26, 2012

CARIans Beraya~!!

CARIans? Ye. Kami lah warga forum CARI. Kami umat-umat yang aktif di rumah Asian & Latin Mania. Aku ni dulu-dulu ye lah aktif. Kiasu bukak macam-macam thread. Sekarang ni dah tak berapa nak aktif. Banyak meroyan kat twitter je. Kami ni mula-mula dulu sekadar cot cet cot cet kat alam siber je. Dua tiga tahun kebelakangan ni baru berani nak bersua muka. Dah tu, kerjanya asyik nak jumpa je. Kekekeke.. 

Kami berkumpul bila K Bel kata nak turun JB. Makanya, CARIans sewel yang geng dengan K Bel yang ada kat JB yang berapa kerat ni pun berkumpul-kumpul lah. Mula-mula pergi rumah Cik Seben kita. Cik Seben masak mi bandung. Sedap weii~!! Kena suruh dia masak lagi ni. Hehehe.. Sambil makan sambil meroyan. Mana taknya. Semalamnya, Cik Seben telah meredah tambak Johor menjadi wakil media CARI ke press conference Lee Seunggi. Hulalalalalalalalala.. Super jeles. Kalau aku tau, aku ikut je dia pergi. Hul!

Antara merchandise yang diterima kat event tu.. Berangan je lah..

Gigih mereka..

Ngangangangangangaaaaaa...

Dah abis beraya rumah Cik Seben, beraya ke rumah aku pulak. Mencot cet sambil makan-makan jugak. Aku masak spageti sempoi je. Pastu Cik Ina rajin pulak menggoreng mi. Hah.. Melantak lagi.

Peace!!
With Bella.. Anak K Bel..

Final Pose..

Hoyehh!! Baru 4 orang berkumpul dah boleh runtuh rumah. Kalau lagi ramai entah macam mana ye. Hehehe. Ada rezeki, kita berkumpul lagi yok! Mesti ada ramai lagi yang nak join. ^____^

0 comments :