Monday, July 20, 2009

Kenapa Kau?

Enr ini diujukan khas unuk lapop aku ang ersaang..

oh, lapop..
kenapalah kau bua aku macam ni..
kenapalah iba-iba kau bua pasal..
kenapalah iba-iba huruf ak boleh nak diaip..
kenapalah iba-iba huruf jugak ak boleh nak diaip..
bukan seaka huruf-huruf u je..
funcion ab pun ak jalan..
apa lagi capslock..
shif ang sebelah kiri ni pun jam..
curl bracke boh kiri dan kanan pun malu-malu nak keluar..
backspace lagi..
huhuhuhu..
pena laa aku nak menaip macam ni...
nak aip nama aku sendiri pun susah..
norhaai.. apa ada buni nama orang?
kalau nak aip nama samaran inggal huruf a je..
dah huruf-huruf lain mengada ak mau keluar..
seiap kali nak pakai huruf-huruf u erpaksa aku kopi pes dari mana-mana..
naik pengkor dah jari-jemari aku..
adakah kau mina digani?
kau jangan jeles pulak kalau aku beli lapop ang lain..
akde dah aku nak geng dengan kau lagi..
jadi, sebelum aku bua kepuusan drasik..
baik kau sembuhkan diri kau...
e lapop e....




*sila baca dengan menambahkan huruf T dan Y ditempat yang sesuai.. hahahahaaaa...

3 comments :

EyEdA said...

ni btol ke keyboard akk prob ni??

Misako said...

yatt.. I like.. hehehe.. nnt lari p 1B beli portable keyboard.. yg guna usb tu.. terus p main bowling..ahakss..

CikSengal said...

EyEdA,
ye lah kot.. tak check lagi kenapa.. kot2 ada cicak terselit ke.. ada sarang semut ke.. hehehe..

kak misako,
ehem.. ehem... part bowling tu yang menarik.. hehhehee..