Tuesday, October 21, 2008

Dua Kali Terkejut..

Aku terima dua berita yang mengejutkan malam tadi. Tergamam, terkedu tak terkata apa.

Pertama, aku dikhabarkan yang Sharir ditransfer kerja ke KK! Huih. Terkejut beruk aku. Akhirnya, berkampung di KK juga rupanya dia. Baru je berangan nak jadi orang KL. :-p Aku rasa happy ye, rasa tak happy pun ye. Hehe.. Happy sebab ada kaum kerabat terdekat yang sanggup memboringkan diri bersama-sama aku kat sini. Rasa tak happy mungkin bila dia ada kat sini, dia akan report apa yang aku buat pada mak. HARU! Mak pulak macam sedih je. Sempat aku call dia semalam. Katanya, "kenapa lah semua orang nak duduk KK.." Huhu.. Sedih pulak aku dengar.

Keduanya, aku dikhabarkan seorang rakan SCK UTM meninggal dunia akibat kemalangan jalan raya. Nor Azlina Jalil. Zaman study dulu, dia agak famous di kalangan student Sc Comp disebabkan suka mengenakan heavy make-up. Disebabkan kelas kami mempunyai ramai Nor Azlina, kami menggelarkan dia Lina Tepung Gomak. Dia tau, ramai yang bahasakan dia macam tu. Tapi sedikit pun tak ambil peduli. Dia baik dengan semua orang. Generous pun ye. Sekarang dia dah tak ada. Salam takziah untuk keluarganya especially hubby - Zul. Semoga roh lina dicucuri rahmat hendaknya. Amin.

Mmm, mak & abah akan ke Jepun petang ni selama seminggu. Semoga selamat pergi dan kembali dan membeli souvenir yang banyak untuk aku. Hehe..

0 comments :