Wednesday, April 16, 2008

Kingfisher Kidnap..

Balik keje semalam Neny dok citer ada budak UMS sorang kena culik kat Kingfisher. Aku ingat memain tapi later on aku dapat SMS dari Pn CT bagitau no plat keta yang culik budak tu. So bukan cobaan laa ni tapi betul2. Heran aku. Camne budak tu boleh kena culik. Kingfisher tu bukan ramai orang lalu lalang ke. Boleh jugak diorang ni wat keje dajjal. Aku harap budak tu dijumpai balik dengan keadaan selamat. Susah nak percaya orang2 zaman skarang ni. Sedangkan budak2 kecik pon kena culik, apa lagi yang dah besar yang cantik n badan cam sedap je. Kat mana2 pon tak selamat.

Petang tadi aku dapat news budak tu dah dijumpai. But keadaannye amat laa menyedihkan. Tak dapat nak bayangkan macam mana perasaan budak tu. Dah la diculik, dipukul, ditoron lagi. Sedihnye. Memang sial la manusia yang buat keje ni. Aku doa ko tak selamat dunia akhirat. Mak aku plak mula call aku. Tanya apa cerita nya pasal budak ni coz masuk paper. Aku ni dah lama tak baca paper so tak tau sangat perkembangan semasa. Mula laa dia lecture aku. Aku ni dah le jenis suka keluar malam sorang2. Kena aku berdas2. Tapi bila dah dengar berita2 camni memang aku rasa tak berani la. Susahnye nak hidup tenang, aman damai!

0 comments :