Tuesday, June 12, 2007

Huwarghhh..

Disebabkan aku cuti panjang, weekend baru ni aku baru dapat marking exam PPLK. Waduh. Senang betul aku marking. Banyak betul aku sumbangkan telur. kalau dikumpul2 bleh buat majlis kahwin camni. ARGHHH!! Nape laa jadik camni. Banyak betul masalah bila mengajar student PPLK ni. Masing2 nak tak nak je belajar. Jawab peksa apa lagi. Bila disuruh buat assignment semuanya sama je. Hahaha.. Aku tau sape yang buat n sape yang tukang kopi pes. Aku nak marah pun tak bley. Semuanya jauh lebih tua dari aku. Tak dapek la den nak nolongnye. Disebabkan aku tau trick diorang ni aku pon amik balik soklan2 assignment n midterm jadik kan final. Kahkahakha.. Kejamnya aku. Hasilnya dah ku agak. Dari 35 orang tu cuma dua tiga orang je yang boleh jawab. Hehehe.. Yang tak dapat buat tu siap buat nota cinta kat hujung kertas. "Miss, Kenapa susah sangat?" "Miss, tolongla luluskan saya.." ARGGHH!! Persetankan!! Tak mo aku layan. Aku ni dah cukup baik hati. Siap bagi tips lagik. Sebijik sebijot lagi. Kalau betul stadi ikut apa yang aku cakap free2 bleh dapat markah penuh. Tapi......... Ntahlaa.

Sem baru dah nak start. Banting "Welkam New Students" dah naik. Kembali meriah la tempat aku ni setelah tiga bulan sunyi sepi. Aku ni satu haprak bahan pengajaran ntah pape tu tak prepare lagi. Nasib baik keje2 sekretariat RCCST07 yang bertimbun2 hari tu dah kureng sket. Semua papers dah dihantar review. Tunggu reviewer respon je skarang ni. So dapatla relaks2 sket. Bulan 7 nanti mula la aku sibuk balik ngan keje2 ni. Aku ni sebok menguruskan paper orang. Aku sendiri takde nak buat paper pun. Malasnya bukan main. Topik pon takde. Lagi suruh mengarang. Sori dori strawberry laa. Adehh.. Apa nak jadi ngan aku ni. COME ON YATT!! JIA YOU!!

0 comments :