Wednesday, May 23, 2007

Angin Ribut TAUFAN!

hangin oi.. hangin aku satu badan.. minggu lepas dah le sewel mengabiskan keje.. tup2 training kensel.. ganti minggu depan.. pastu aku pon sambung ler wat keje.. n beli tiket untuk minggu depan.. ngam2 aku dah beli diorang call lagi bagitau kensel lagik.. uiks.. bleh main kensel2 camtu je ekk?? kuang hajo laa tu.. rasa nak bom je company organizer tu.. &^%#*$%^@ aku ni plak school tengah tight budget.. bleh naik air asia jek.. tiket tu camne nak refund?? giler babeng laa.. memang aku menyumpah2.. dah penat ke hulu ke hilir carik jalan last2 dapat gak penyelesaian.. ngam2 time tu aku disuruh pi LI visit.. lega... demi nak melengkapkan hari training n tiket tu aku pi 4 tempat skaligus.. melaka, n9, selangor n kl.. pueh hati..

seblom aku pi LI visit aku balik jb dulu.. ni tengah lepak2 kat umah laa ni.. shiok bah.. asyik balik je.. macam takde keje dah aku ni.. hehehe.. moyan2 dulu kat jb.. buang masa dulu.. pastu baru ler pi wat keje.. balik ni nothing much happen.. menatang alah hamster tu dari 13 ekor dah tinggal 6 ekor jek.. yang lain sume mampos dah.. huhuhu.. dah tak comei sebab dah besar.. aritu dengarnya ada yang beranak tapi biasaklaa.. blom sempat besar dah kena makan ngan mak dia sendiri.. huihh.. dasar kanibal.. bapak aku pon blom balik dari umrah.. yang aku tau sabtu ni dia balik.. apa laa agaknye souvenir dia bawak balik dari sana.. mak aku macam biasa.. buat keje2 rutin dia tetiap hari.. tak penah berenti.. adik aku yang sorang tu baru je abis stadi.. skarang dok tertonggeng kat umah je main game.. disuruh keje tak mo.. nak lepak2 dulu.. suka hati ko laa.. yang lagi dua tu insyaAllah next sem ni masuk final year.. konvo serentak ler nampaknye.. yang sorang lagi tu... haa.. yang ni gedik sket.. tahun ni baru nak upsr.. tapi punyelaa malas nak stadi.. berbuih dah mulut mak aku.. aku balik ni pon "ter"jadi mak tiri yang kejam.. tu pon masih tak dengar kata.. taunye nak melawa je.. iskkk.. dah besar2 dah diorang sume... maknanya aku pon semakin tua...... huwaaaaaaaaaaaaaa...

0 comments :