Saturday, March 10, 2012

Jalan-Jalan Cari Pasal

Hallu~!! Weekend baru ni aku jalan-jalan cari pasal ke Kundasang. Ada kerja beb. Dah lama jugak aku tak ke area sini. Last pergi pun entah bila. Aku ni, kalau tak ada kawan datang melawat, tak ada lah aku nak datang sini. Tourist guide bertauliah lah katakan. Hehehe..

Oh ya. We have a new attraction in Tamparuli sebenarnya. Rumah terbalik. Seen it in the paper, internet dan berkesempatan jugak melintasi rumah tu on the way nak ke Kundasang. Agak menarik. Boleh dimasukkan dalam itinerary jalan-jalan Sabah. Nak kena check it out ni. Buat review apa-apa yang patut sebelum recommend kat kawan-lawan suruh pergi. ^___^ Tapi nak perginya tu entah bila.

Rumah Terbalik..

Jauh perjalanan..

Yosh. We had a retreat sebenarnya kat Kundasang ni. Retreat untuk apa? Untuk membincangkan hala tuju program luar di UMS ni. Macam-macam isu yang dikorek, dianalisa (chewah) dan cuba dicari jalan penyelesaiannya. Alhamdulillah, dalam masa yang singkat kami beretreat, banyak juga input yang aku dapat.

9.30pm........... T____T

Ting tong ting tong, selesai lah kami punya retreat. Besoknya juga aku balik, while the rest teruskan retreat sehingga hari Ahad. Diharap segala yang dibincangkan akan dimanfaatkanlah ye. ^___^

0 comments :