Tuesday, March 4, 2008

Piala Dekan

Hari sabtu aku join main game. Aku main bola tampar untuk team staf n main bola jaring untuk team program IT (student). Senak betul. Dah lama tak main. Sengal2 satu badan. Overall memang best la jugak. Bola tampar hampeh tak menang. Tapi bola jaring kami juara. Tak disangka2. Masih kuat lagi stamina aku ni nak kejar bola n nak kejar budak2 yang jaaaaauuuh lebih muda dari aku. Hehehe.. I'm really really proud of myself. ^__^


IT Netball Team. We are the CHAMPION!
Our IT Football Team. Menang gak. Dalam berposing! Dalam game kalah teruk. Hehehe..


Me and my beloved students. The sengalians I must say..

Tengahari jugak baru abis game. Aku dah kepanasan giler. Muka hitam jangan cakap ler. Abislaa aku kena lecture ngan Karen nanti. Huhu..

2 comments :

Anonymous said...

miss, jgn le ckp kalah truk... segan kitorg
heheh... =P

CikSengal said...

Haha.. Ye lah. Kalah tipis jak..