Saturday, December 16, 2006

Holidays with Family

13 dec hari yang paling aku tunggu2.. hehehe.. bukannye apa.. quite a busy day gak laa.. siangnye join bengkel penulisan project grant.. macam terer je.. aku saja je join.. nak tau camne nak apply grant research.. aku ni takde research lagi.. n tak tau lagi pon nak buat apa.. otak tak dapat nak pikir ngan betul.. nways banyak gak info yang aku dapat.. tapi still takde idea pasal apa nak diresearchkan..

malamnya aku keluar pi airport.. pi amik family aku.. the whole bunch datang.. mak bapak aku.. semua adik beradik aku yang 4 kerat tu.. datang segerombolan ke sini.. maklumlaa cuti skolah.. n utm pon tak start sem lagi.. huh!! tak macam ums ni.. cemuihh aku.. aku mintak pakcik aku datang fetch skali.. ye laa kan nak angkut diorang semua mana muat kancil aku.. pakcik aku ada van.. senang sket.. dah le barang masing2 cam nak dok sebulan kat sini.. hehehehe.. tapi oklaa.. diorang 2 minggu kat sini.. agak lama gak laa tu kan.. so malam tu makan2 kat rumah pakcik aku dulu seblom semua landing kat rumah aku.. bagus gak bila takde housemate ni.. diorang nak tergolek nak terguling ke apa diorang punye pasal.. hehehe..

so ada banyak yang aku buat with my family.. so klu nak tau tunggu je laa ekk posting yang seterusnye..

0 comments :