Thursday, December 21, 2006

Cekik Darah!!

semalam, my family ngan my uncle's family pi picnic kat poring.. sambil2 tu dapat le main air panas.. pakcik aku bawak van.. separuh family aku naik hilux pakcik aku.. adik aku yang drive.. aku n adik2 aku yang pompuan naik kancil.. memang berdesup mereka2 tinggalkan aku kat blakang.. chett.. mentang2 aku kecik.. so kitorang ni kengkonon pegi tengah2 minggu sebab tak ramai orang.. sampai sana mak datuk.. penuhnye.. nak cari port pon tak bleh.. terpaksa laa menyelit.. ruang kat situ bukan laa besar sangat.. yang buat aku hangin satu badan tempat air panas tak bukak langsung.. under construction!! semua kena tutup ngan canvas.. baru je rasa nak merendam2.. potong stim betoi.. so tak bleh nak buat apa.. yang ada cuma kolam air sejuk je.. isyyy.. bosan betul.. dah ler air tu sejuk.. kena bayar rm3 plak tu.. kalau sekali masuk takpe gak.. ni RM3 SEJAM!! gilo opo?? kanak2 plak rm1 sejam.. isy.. tak ada logika langsung.. tak tercapai akalku!! ini boleh mendatangkan marah!! tapi marah2 tu aku masuk gak.. hehehe.. on the way out aku ternampak satu notis.. kat situ tulis kolam air panas jugak akan dikenakan bayaran.. what??? isk isk iskkk... seblom2 ni free je.. teruk betoi laa.. tak tau laa bape hengget kalau ikut rate rm3 sejam tu memang tak patutlaa.. dah le masuk gate kena bayar.. kat dalam nak mandi pon kena bayar lagi.. aiyooo.. tak payah pegi laa lepas ni..

0 comments :