Monday, October 10, 2011

The Three Musketeers

All for One and One for All. Yey~~!!


Wayang beb! Dah lama aku tak layan wayang-mayang ni. Tak ada masa kekdahnya. Padahal kemut sebenarnya nak keluarkan duit. Hahahaha.. Tapi kali ni sangat nekad jugak nak pergi tengok The Three Musketeers. Ada dua sebab kenapa aku beria-ia nak tengok.

Satu - aku telah diracun oleh geng-geng di twitter. Masing-masing dah tengok. Masing-masing dok kepoh-kepoh betapa bestnya cerita ni. Hoh. Mana boleh jadi ini macam! Aku pun nak jugak join mereka mengepoh. Tak syoklah sorang-sorang terpinga-pinga tak tau apa-apa kan?

Dua - aku telah berjaya membeli tiket musical The Three Musketeers weh!! Musical? Malaysia ada meh musical ni? Hahaha.. Bukan kat Malaysia lah darling. Kat Seoul sana. MUAHAHAHA..

ngahaaaaaaa~!!

The Three Musketeers. Tak reti lah aku nak cerita! Sila baca kat sini. Bagi aku cerita ni entertaining lah. Especially part raja bongok tu. Hahaha.. Dan aku rasa cerita ni bakal ada sequelnya. Sebab Buckingkam tak habis lagi dendam dia. Dia baru je nak panaskan badan bawak kaum kerabat pergi France, tiba-tiba habis dah. Kalau ada sambungan, memang confirm aku akan pergi tengok.

Yoshh.. Gigihlah kan aku menonton movie ni. Semata-mata as a preparation untuk menonton musical yang bakal aku tak faham nanti tu. At least tau lah jalan ceritanya macam mana kan? Motip nak tengok musical ni sebab ada Kyuhyun je. Hahaha.. Kyuhyun as d'Artagnan. I LOOIIKKEE!! Kalau tak ada Kyuhyun, tak kuasa aku nak pergi. Apa nak buat. The Power of the Superior! Bum bu bum bum, bum bum!!

0 comments :