Friday, October 5, 2007

Jiwa Celaru

Hari ni aku terlibat ngan FYP presentation. Semuanya anak buah aku yang present. Terpaksa beb. Aku ni dah nak balik raya. Tak sempat nak wat next week. Anak2 buah aku ni ada yang ok ada yang tak bape nak ok. Yang ok tu aku tumpang sonok supervise. Yang tak bape nak ok tu sampai sakit kepala aku nak handle. Tapi hari ni aku diam sediam2nya. Biar panel ngan examiner yang tentukan nasib diorang.

Macam yang aku expect. Hari pertama camni semuanya bersemangat nak menghentam. Nasib korang la labu. Banyak betul yang tak kenanya. Banyak betul yang dikomennya. Aku dengar pon terasa macam nak sakit jiwa. Tensen2 gak tapi hentam2 camni la best. Kalau tak bukan viva namanya. Tak meriah plak nanti kan. Kalau ada yang sampai nangis2 tu lagi best. Hahahaha..

Petang tu aku ada sesi buka puasa ngan most of the students of HC00 n HC05. Buat kat Anjung Senja ke hapa nama dia. Depan Plaza Wawasan nun. Sempena meraikan abis viva - untuk student aku ler. Kehkeh.. Ye yo oooo je.

Tinggal bape hari je lagi aku nak balik. Tak sabaunye. Rindu kat PARAM taman u. PARAMMMM......... I'm coming!!

0 comments :