Friday, February 10, 2006

Zombie wannabe..

hari ni last day submit final exam question.. setelah beberapa hari aku tido pukul 4-5 pagi akhirnya siap gak.. serabut kepala.. muka macam zombie dah.. tau je laa aku baru kat sini.. diorang tak sound kat aku pun kena submit question seawal ni.. alih2 on monday dapat email you are required to submit exam questions by the end of this week.. tertonggeng2 aku siapkan.. klu stakat satu subjek no hal.. ni 3 subjek n 2 of them are new.. tak abis stadi plak tu.. mampus!! tu yang lama buat soalan.. hehe.. tp syukur alhamdulillah sume siap.. pheww!! so besok aku nak tido sepuas2nya.. i missed my katil.. my bantal.. tak sabarnyerr... time2 camni laa bermain2 kat pikiran nak carik keje lain.. tension semacam.. nak mengajar pun cam tak ikhlas.. haru betul..

0 comments :