Wednesday, October 31, 2012

Mangkuk Ayun?

Area Maybank Alamesra sentiasa packed. Sentiasa banyak kereta. Nak parking pun susah. Bila parking susah, masing-masing ikut kepala sendiri. Parking sesuka hati dan menyusahkan orang lain. Otak letak kat kaki. 

Aku berada di belakang sebuah teksi. Menunggu parking kosong. Kot-kot ada kereta yang keluar. Setelah menunggu beberapa minit, ada sebuah parking mengundur keluar dari parking. Well I guess, teksi di depan ni akan masuk. Belum rezeki aku lagi nampaknya.

Setelah kereta tersebut keluar, teksi itu terus ke depan. And.......

T____________________T

Hoihhhh.. Kalau kau, kau angin tak? Dah macam apa aku menyumpah seranah. Siapa ajar parking macam tu? Selesai pemandu teksi tu 'parking' macam tu, dia matikan enjin dan masuk ke bank. Waddahell lah kan. Kalau kau tak nak masuk parking tu, bagi aku masuk. Hoihhh.. Panas betul dibuatnya.

Well, ni bukan sekali aku jumpa aksi macam ni. Dah banyak kali. Even though kawasan lengang, parking banyak kosong, masih ramai yang suka buat aksi parking macam ni. Memang mangkuk ayun. Hanya di KK ye....

0 comments :