Wednesday, November 22, 2006

Ada Apa Dengan 25??

salamz... hi people.. hari ni genap 25 tahun aku kat dunia ni.. syukur alhamdulillah.. aku masih bernafas lagi.. masih ada kat sini.. terasa insaf kejap sebab ada jugak orang yang tak dapat cecah usia suku abad macam aku ni.. syukur sangat2.. so.. apa yang ada pada usia 25 ni?? nothing much i guess.. it's just a number.. tapi bagi aku la pada usia 25 tahun ni aku mesti dah terer pikul tanggungjawab sendiri.. dah bersikap lebih matang.. dah tak menyusahkan mak bapak.. tapi kekadang terpikir gak.. betul ke dah terer?? betul ke dah matang?? betul ke dah tak susahkan mak bapak?? duhhh!! susah nak cakap le.. aku percaya sampai ke hari ni aku masih menyusahkan mak bapak aku.. especially mak ler.. selalu risaukan aku.. hampir tiap2 malam aku dok bergayut ngan dia.. macam berchenta plak.. nak2 skarang aku dok sorang2 in a double-storey house with no one.. with no one that can be seen laa.. yang tak nampak tu aku tak tau plak bape ramai.. huhuuuuuuu.. eiiiiiiii.. hihihihihihihiiiiiii.. bleh ko buat lawak yatt?? kalau ko nampak baru padan muka!! wallahhhh.. mintak dijauhkan.. aku ni penakut orangnya.. kekadang lemah semangat gak.. just a few days back in the middle of the night i heard someone calling me.. naaaakkkkkkk... gaya orang2 tua panggil anak dia.. huwaaaaaaaaaa.. i almost into tears tau.. menggigil2 masuk bilik.. siap sendal pintu lagi.. hehe.. macamlaa diorang tak bleh masuk ikut dinding.. ommmmaaaaaaaaaaaa... there i did it again.. no insurance laa this mouth..

ada orang kata usia 25 tahun sesuai untuk kawin.. ye ke?? ngehngehngeh.. bab kawin laju je.. kalau kawin kan senang.. mak aku tak payah risau dah.. takde nak gayut lagi dah tiap2 malam2.. hehe.. i think i need to get married.. why?? desperate?? takde laaa.. it's just that sooner or later im doing my phd.. i dont want to harung segala susah payah sakit kepala memerah otak yang dah tepu semua ni on my own.. and then if i really did my phd i guarantee u laa.. mesti ramai yang takut nak dekat kan.. this girl aaa very scary laa.. harap2 tak laa jadi camni.. tapi kan jodoh ni ketentuan Allah.. tak bleh nak cakap.. kalau ada adalaaa.. kalau takde takdelaa kan.. bila cerita pasal kawin ni aku teringatkan kat sorang member tu.. katanya peluang belajar tak semua orang dapat.. why not proceed.. kawin blakang kira.. buat apa nak kecoh2.. kalau kawin buat sakit hati pon buat apa kan?? baik dok diam2 sorang2 camni.. uihss terbangak kejap aku.. betul gak member tu cakap.. tapi isi hati aku rasa camtu ke?? tetttttttttttttt!! definitely not!! muahahahaa..

well today i suppose to wake up with a big smile.. tapi ntah dengan apa aku wrestling dalam mimpi malam tadi sampaikan pagi2 bangun i got back pain.. so painful laaa.. cannot bend.. tegak je.. and then my foot ada tercucuk something.. WENGGGGGG??? bak kata surya.. menatang apa yang aku pijak?? apa yang aku tendang?? sakit gila woii.. smalam masa tido roh aku melayang ke mana?? huihhh.. scary man.... so i look like an idiot laa today.. jalan tegak tapi berdengkot2.. what a great gift to have on my birthday.. :sigh:..

0 comments :