Friday, December 14, 2012

Bulgogi Brothers, MidValley Megamall

It's a branch in MidValley. Baru bukak. Kiranya, datang untuk menjengah lah ni nak tengok apa yang ada. Dah namanya bulgogi kan, mestilah specialty dia daging panggang whatsoever. 

Specialty..

The restaurant..

Restoran ni Halal. So, tak perlu nak risau boleh makan ke tak daging-daging dalam menu tu. Kali ni datang aku takde keinginan lah pulak nak makan daging. Jadinya order makanan biasa2 je. Jjigae ke apa yang aku order. Lupa lah pulak. Hehehehe..

Aku rasa macam semua staff kat sini kecuali sorang dua, merupakan foreigner. Sepatah haram jadah tak pandai cakap melayu. Orang Filipina kot. Terkial-kial ambik order bila aku cakap BM. Hul~!!

Appertiser..

Teh jagung hangit.. Sedap.. Hahahahah..

Orang tak ramai, maka order pun datang cepat. Mari lah melantak..

Jjigae..

Side dishes..

Overall ok lah. A bit pricey, tapi kalau nak tukar selera boleh je datang sini. Tapi kan, aku lagi suka dubu-dubu kot. Lari............. Hahahahhaa..

0 comments :